sista besöket

woho, har gått ner -1,1kg på en vecka. jag har kört nutrilette shakes till frukost och lunch i en vecka och gått ner lite grann :) och dragit ner på bröd, knappt ätit nåt bröd alls, och saknar det inte heller..

Tänkte testa lchf och se om det funkar på mej..

Idag var det sista besöket för erica på skolan, idag fick de även äta lunch där, och det hade gått bra, de fick även en liten present från skolan - Ett nyckelband :) det blev hon jätteglad över..

har precis ätit en ostomelett med avokado, tomat o gurka till, och blev proppmätt, och då orkade jag ändå inte äta upp allt, så vi får se hur det går :)

fick hem brev igår från dietisten, dags för 2-årskontroll hos henne, så jag måste dra till Vc och ta lite fasteprover först, ska bli intressant att se hur de ser ut med tanke på att jag säkert inte har tagit min medicin på ett halvår =/ glömmer ju jämt bort den.

Fick även ett brev om lokes 4-års kontroll på bvc, tyvärr jobbar jag den dan, så ska kolla om hon har en annan tid.Kul att kajsa är tbx nu :) hade henne när loke var liten, sen blev ju hon själv mammaledig, så henne trivdes ja med massor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0