Måndag

Imorse drog jag och barnen till öppna förskolan här i vilbergen med linda, micke och lucas.
det gick jättebra och barnen höll sams, tror linda och micke oxå gillade stället.
Vi sjöng och drack lite kaffe och barnen pysslade lite, de gjorde en varsin geting, som jag dock inte har tagit kort på än.

Efter det gick vi hem och åt lunch och rörde oss bort till pappa, var tvungen att lämna dom där ett tag, då henka jobbade och dagis var stängt idag pga planeringsdag och jag skulle jobba 15,30-20,30, så de åt mat där och lekte.
Erica gick även bort till sin kompis ellinor och lekte lite, kul att hon rinde och frågade om hon fick leka med Erica.

Imorrn blir det jobb igen fram till 13,30 sen hem och hämta barnen på dagis och hem och städa =/
Har struntat i sånt i helgen när jag var ledig och bara har njutit av ledigheten och familjen <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det hade haft kul och de skötte sej exemplarsikt!=)kram

2012-05-29 @ 09:50:30
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0