Äventyr

Idag ska jag dra iväg med ena avdelningen på jobbet, vart vi ska är fortfarande hemligt ^^
men det ska bli skoj, lite övningar och sånt ska vi ha, lär nog bli skoj, lära känna de andra riktigt ordenligt.
Lite dricka har vi med oss oxå ^^ haha, då kan det ju inte gå fel :p
vi kommer hem imorrn på dagen igen, hoppas verkligen bara det finns en ordentlig toalett så är ja nöjd, avskyr verkligen utedass.

Vi skulle tänka friluftsliv men vi ska inte tälta..man kanske skulle ta med sig lite blöjor från jobbet, just in case! haha för jag hatar verkligen utedass och bajamajor, finns ju inget värre *urk*


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tror på brevik! Får se om jag har rätt sen, uppdatera direkt!kram

2012-05-09 @ 13:25:06
Postat av: Lina

Hoppas att ni får kul! Att åka iväg på "kurs" med lite dricka är alltid spännande ;) kram

2012-05-09 @ 23:52:28
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0