Teori start

idag var första lektionen av teorin på körskolan :)
Drog dit direkt efter jobbet, var roligt och intressant, verkar vara en bra körskola :) ny lektion imorrn efter jobbet.

annars har ja jobbet hela helgen, inne på min 6:e arbetsdag nu, inte ledig förrän på fredag sen jobb hela helgen idag..längtar till nästa vecka, jobbar bara 3 dar på hela den veckan, me like! känner att jag behöver lite ledigt, eller så mycket ledigt lär det ju inte bli, blir ju en massa kalas och sånt, så då måste jag ju baka och greja inför det.


Väntar på att antagningen ska registrera mina betyg snart, hatar att gå och vänta..

Kommentarer
Postat av: helen

just det, glömt säga det men Ellinor kommer på Lokes kalas såklart.
kram

2012-06-19 @ 16:58:42
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Lycka till med körkortet :-) det är helt underbart att ha ett eget hihi

Svar: kan tänka mej det :)
Tessan

2012-06-23 @ 00:36:09
URL: http://mizzlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0