längtar till nästa vecka

Haft en trevlig kväll på jobbet med nya sommarvikarier, trivs kanon med dom oxå, så det kommer nog bli en trevlig sommar på jobbet :) Idag har jag jobbat 8 dar i sträck, jobb imorrn, ledig fredag och sen jobb lör-mån sen på tisdag är jag ledig.
 
Nästa vecka händer det mycket :)
 
Måndag: BVC med Loke 4-årskoll +  jobba
Tisdag: loke fyller 4år! + Teori
Onsdag: ledig + bio premiär med familjen på ice age 4
Torsdag: jobba + teori (hoppas jag kan byta jobbpass.)
Fredag: jobba
lördag: kalas för loke + Ledig
Söndag: kalas på busfabriken för loke + Ledig
 
Så jag vet vad jag har att göra :) och så måste jag hinna att baka under veckan oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0