Jag är glaad!

Fick ett samtal från komvux imorse, mitt slutbetyg var klart och jag kunde komma förbi och hämta det om jag ville, klart jag ville det liksom :p
Så vi klädde på oss hela familjen och tog bussen dit, och jag fick mitt efterlängtade slutbetyg, jag blev godkänd i svenska B kursen :D fy fan va skönt det känns, nu är jag kalr med gymnasiet, bättre sent än aldrig haha va :p

Sen gick vi till af en sväng, upp till stan och tittade runt lite, var bl.a inne på lekia, där jag hittade presenter till Loke, så det blir den tripp dit imorrn medans han är på dagis och shoppa lite till honom.
Vi var tvugna att fördriva tiden, så vi åt lite lunch på stan, passade på att testa Burger king som har öppnat nere på stan och det var ju gott, inte för att jag orkar en hel hamburgare, men en bit av den iaf :p

Gick upp till vasaparken en sväng så barnen fick leka av sig lite och sen vidare till körskolan - Fia&carro´s där jag skrev in mej, nu gäller det, körkortet ska bli mitt!
Har redan börjat pluggat lite, sen blir det körlektion om 2v :)


Gick sen däirfrån och hem, eller ja till pappa på en kaffe blev det, kände att jag behövde en kopp :)
Barnen var hur duktiga som helst att gå denna sträcka, blev ju ändå ett par km, riktigt starkt jobbat av dom tycker jag.

Erica var ute och lekte lite själv på morfars gård och träffade kompisar som hon lekte med, vi gick ut en stund oxå innan vi gick hemmåt så loke oxå fick leka lite, även lucas och micke var på gården och lekte.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad duktig du är som tagit tag i saker och får saker och ting gjorda! Först skolan, du jobbar en massa och nu körkortDu fpr ordning på livet, you go girl!!!=D Jag håller tummar å tår här så du får kökortet, men så dutkig som du är lär det inte bli några problem!!!
kramar/helen

2012-06-12 @ 11:02:11
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0