Dietisten

Imorse tog jag en promenad bort till skarptorps vårdecentral för mitt 2-års besök hos dietisten, och det gick ju bra. Hade gått ner 3kg fett sen sist, alla prover jag tog såg bra ut, odck började mina järndepåer börja sina, så hon ville att jag skulle bli duktigare på att ta alla mina tabletter och även att äta mer mjölkprodukter, är väldigt dålig på det faktiskt =/


Jobbat idag igen efter att ha varit ledig i 2 dar, skönt att komma tillbaka faktiskt, dock blev det en väldigt stressig kväll, men vi hade skoj hanna och jag iallafall :) vi jobbar kvällen ihop imorrn med.
Nehe nu blir det nog att duscha och sen gå och lägga mej..
Go natt på er mina goda vänner...och ni andra oxå ,)

Kommentarer
Postat av: Linda och William

Hur mycket har du lyckats gå ner på 2 år?

Fy så otäckt att bli förföljd!! Man vet ju inte vad det är för galningar ute nu för tiden.. Hoppas att du kan få skjuts hem på kvällarna!

Svar: 52gk har jag lyckats gå ner nu..tyvärr har ja ingen möjlighet att få skjuts hem om kvällarna just nu =/
Tessan

2012-06-13 @ 23:26:45
URL: http://willinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0