den 25:e smäller det

Jag först när lönen kommer in på kontot och man blir en aning gladare :)
sen komemr nästa smäll när nästan alla pengar försvinner, ja det känns som det iallafall.
och som tim-vikarie får man ju inte alltid så bra lön, fick en lite sämre lön denna månad =/  men nästa blir ju en aning bättre så jag får glödjas åt det istället..
 
Idag efter dagis kom min syster jessica och hämtade oss och så drog vi till ingelsta shopping för att storhandla, tog även en fika på lindahls tillsammas, och lite snack :)
 
Väl hemma igen blev det att städa barnens rum som såg ut som ett "hej kom och hjälp mej"
och suttit och betalt räkningarna.
 
Ledig idag med, var ju även ledig igår, väldigt skönt. Sen blir det jobb i 2 dar och ledig i helgen :D
 
Igår fyllde loke år, men det skriver jag om i ett annat inlägg senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0