Min lediga dag

Min enda lediga dag denna vecka är idag :)
Men inte blev det nån sovmorgon för det, klockan 7 ringde klockan, för kl.8,30 skulle jag vara på plats i ljura för en körlektion.
 
Åkte ut till kråkvilan, och jag trodde att jag skulle få köra på parkeringen där uppe bara, men näe, vi svängde in på den gatan och krde åt sidan, redan där bytte vi plats, shit tänkte jag, ska hon verkligen låta mej köra den vägen upp?
Och aa tydligen, fick köra den vägen upp mot kråkvilan och kolonilotterna och fortsätta bortåt. Fick både möte av bilar,köra förbi parkerade bilar och en gubbe som var ute och rastade sin hund :p Så det hände ju lite på den vägen ändå :p
 
Men det gick bra tyckte fia och det kändes  bra, enda misstag jag gjorde var att jag var för hård med växelspaken och fick i 5:ans växel istället för 3:an :p och att jag glömde släppa på gasen när jag skulle växla en gång hehe..
 
på tisdag har jag dubbellektion och då skulle vi tbx dit och även till lindö, så skulle jag få köra där :)

I eftermiddag ska vi bort till sommardagiset där barnen ska gå i sommar, hälsa på lite och kolla läget, måste även till vårt dagis och hämta hem alla kläder och regnkläder, alla ericas saker eftersom hon inte kommer tbx dit nåt mer, skönt för henne :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0