så himla trist

Skrev ett långt inlägg i lördags, men det bara försvann, så jobbigt, har ju inte lust att skriva om allt =/

I lördags var erica och jag på kalas på busfabriken, hennes kompis joline fyllde 5år, vi köpte en mysig fleecefilt och ett halsband till henne, hoppas det blev uppskattat =)
På kvällen hade vi mys i soffan, hela familjen med godis och lejonkungen, haha kan ju den filmen utantill :p men det var första för barnen att se filmen.

På söndagen jobbade jag på en annan avdelning, och personalen där blev lättade över att det var jag som kom, hon tyckte jag var så duktig på att göra mitt jobb, kul att man även är uppskattad där =D

Igår var vi på öppna förskolan med helen och ellinor igen och även henka följde med som var ledig, var trevligt att han oxå ville följa med, allt för lite pappor på sådana ställen :p

På kvällen var det dags för jobb igen, hade en brukare som avled igår under mitt pass, så Tessan och jag fick göra iordning henne, vi erbjöd oss faktiskt (visst är vi konstiga :p) men ingen av oss hade gjort det tidigare och vi ville gärna ha den erfareneten.
jättekul att jobba ihop med Tessan, då har man aldrig tråkigt =)

Idag ska vi åka och handla lite och fixa, måste ju passa på att baka inför ericas kalas i helgen, får ju passa på när man är ledig..

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är väl för att de flesta pappor jobbar och mamorna är mammalediga;P Fast även om Niklas var pappaledig skulle han nog aöldrig gå dit, han skulle käånna sej som ett ufo utan mej!;P

Men ibland har det varit tre fyra pappor där.

Kul att ni hänger med dit, vi går varje måndag så bara hojjta till när du är ledig och vill med.

ska bli jättekul med kalaset på söndag!

kram

2012-01-31 @ 11:35:49
Postat av: Lina Lekander

hatar när man skrivit långa inlägg o dom försvinner, det har hänt en gång för mycket! Oj låter som du har fullt upp, du måste vila liet också ;) kram

2012-02-01 @ 08:29:04
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0