öppna förskolan

Imorse följde vi med helen&ellinor till öppna förskolan, så barnen fick leka lite och vi kunde prata, blev mest bebissnack, då hon ska ha en liten bebbe om ca 8v, och jag är ju grymt sugen på en till nu, men vi får väl se vad som händer ;)

Väl hemma igen, var det ju bara att hänga upp tvätt och ställa sig och diska och laga lunch, för det hade ju inte min snälla man gjort, utan han lata sig i soffan framör en film istället =/

Fattar inte varför karlar är såna? Väntar på tills nån annan tar tag i sakerna, extremt irriterande ibland, och då är han ändå hemma hela dagen idag pga att dagis är stängt, jag ska ju ändå jobba sen och behöva göra allt annat hemma oxå..

Idag är första introdagen på ena avd på våningen under,ska bli intressant att få se lite annat, och chans till fler timmar kanske =)

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja skaffa en , så kan vi ha bebismys tillsammans!



Karlar, de tar alltid tid till att slappa när tid finns. De tänker lixom inte att man slappa efter man fixat iordning hemma. Det är ju lixom skönare att slappa när hemmet är fint. fattr inte hur de pallar med att se stök utan att göra ngt åt det. Du får bita honom i stortån nästa gång han inte diskar!;P



kram

2012-01-09 @ 13:48:24
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se
Postat av: Lina Lekander

ja tessan! jag tycker det är dags för en till nu ;) Det där med män håller jag med om, det är som att dom är blinda för skiten. Men jag kommer anställa en städfirma när jag börjar jobba igen efter mammaledigheten!

2012-01-09 @ 14:15:10
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0