Besviken

Skulle ha jobbat idag på våningen under, men Erica vaknade inatt och yrade och hade feber på 38,8grader, så fick ringa jobbet i morse för att vabba, då det är svårare att hitta vikarier på henkas jobb med kort varsel, sure inga problem så långt..

ringde sen jobbet senare på morgonen för att säga att jag kommer och jobbar i helgen, då frågar samordnaren där om jag verkligen vill jobba där. Barnen har varit sjuka de två senaste gångerna jag skulle ha jobbat där, men det är ju knappast något jag kan göra nåt åt, är ju inte så att det är jag som planerar när mina barn blir sjuka, blev irriterad och besviken.

Och så tackade jag nej en gång hon frågade om jag kunde jobba en kväll, men då hade jag faktiskt skrivit i vikariebanken att jag endast kunde jobba dagtid den dagen, så det är inget hon kan skylla på tycker jag. känns inte alls kul =/ Så nu hoppas jag på en fast tjänst, får veta om ca 2 v, annars blir det att plugga till hösten och även söka vik på dagis i sörping..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Samordnarna är ALLTID tjuriga när det gäller sånt. Man måste ju kunna säga nej ibland och de tar ju inte alls hänsyn om man ska Vabba eller om man lagt en speciell tid.

2012-02-10 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0