Påsken är nu över

Idag blev det en kort dag på jobbet, jobbade bara mellan 7-12, sköönt och så börjar jag inte förrän kl.16 imorrn :p

I helgen har jag varit ledig.

I fredags var vi nere på klubben en sväng, men helene och jag drog till Sam´s en sväng och lyssnade på danne&lillen, sen drog jag tillbaka till klubben.

I lördags var vi hemma hos svärmor på middag och barnens kusin nelly var där som de busade med. Fick väldans god mat och bara hade det trevligt.

I söndags åkte vi ut till kvarsebokyrkan då min lillebror freddie skulle sjunga under påskmässan, efter det blev det fika hemma hos annlie&conny.
På eftermiddan sen var vi bjudna på påskmat hemma hos pappa och så blev det lite bingolottospelande, jag vann en ny bingolott, woho :p

Hoppas vi får igång vårt internet snart, så himla trist, kan ju inte plugga som jag ska heller pga det..=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0