Terminstart på simskolan

Idag var det dags att börja simskolan för Erica, hon tyckte det va kul att börja igen och efter det tog vi en skön promenad hem i solen :)

Igår jobbade jag med brorsan, de fick inte in nån vikarie till lördagen, så jag nämnde att jussi var med i vik-banken och sa att jag kunde ringa och kolla med honom, och visst kunde han jobba, fast vi var på en varsin avd, men det hade gått bra för honom,se om vi jobbar nåt mer ihop, jag har ju bara nästa vecka oxå med jobb, som det ser ut nu iallafall. Man kan ju alltid hoppas på mer tider.

Och provet i torsdags gick bra, jag klarade det och är nu klar med samhäll A - kursen, så himla skönt att ha det avklarat, bara svenska kurserna kvar...

snart ska vi fixa ost/skinkpaj och bara slappa resten av kvällen och min lediga dag, ska jobba mån-sön, kommer va helt slut sen ju =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0