Nya stövlar..

jag jobbar och står i.. jobbar 7 dar i rad denna vecka, och det är min sista vecka.. Men jag hoppas de kommer ringa in mej om de behöver folk =)

Igår tog vi bussen ut till maxi och strosade runt lite, och köpte nya gummistövlar till loke, blev ett par svarta fodrade. hittade skitsnygga skor till mej med, men nja jag skippade dom, mina kan ja ju ha under hösten, så då är det bättre att jag satsar på ett par vinterskor lite längre fram.

När vi kom hem så ställde jag mej och bakade kardemummabullar, blev ca 70 st, tänkte ta med lite till jobbet och bjuda på någon dag.

Idag jobbar jag 14-21,15, se om man kan bli hämtad, kollektivtrafiken går så himla dåligt kvällstid. Först får jag vänta på spånkan en kvart och sen bussen 15-20 min =/

Kommentarer
Postat av: filippa

Kul att du var med i min tävling om att vinna ett smycke från Xenobiadesign. För att se om du är vinnaren så klicka på denna länk: http://zeraphia.blogg.se/2011/september/blond-igen.html#comment

Kram♥

2011-09-08 @ 19:48:25
URL: http://zeraphia.blogg.se/
Postat av: Helen

Kanske för att Ellinor är morgontrött likaså jag. Jag cyklar ju till jobbet och ska lämna henne på dagis för Niklas åker ju hemifrån sex på morgonen. och vi ska båda äta frukost här hemma innan. Jag stressar nog för att jag inte klarar av stress längre efter år av jobb som timvikarie där de kunde ringa in mej innan sex på morgonen. Det har satt sina spår. och dels för att jag är en tidsoptimist. drar ut på allt in i det sista!;P Spelar ingen roll om jag förbereder kvällen innan, jag stressar ändå;p

kram

2011-09-09 @ 07:36:06
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0