Leeedig!

Idag är jag ledig, skönt det oxå ibland ju :p

Barnen är på dagis, så jag tänkte dra ner till arbetsförmedlingen och skriva in mej där, se om man kanske kan söka ersättning från arbetsförmedlingen de dagar man inte jobbar, får se vad de säger..

Sen kanske hitta nåt snygg plagg att ha på sig på fredag, när dte blir partaj..får väl se om det blir nåt sexparty, alla verkar ju banga ur, och jag har ju inte lust och pröjsa 400kr om vi bli färre än 8st, just nu är vi 5st som ska gå..
Men hur som helst så hade jag ju tänkt dra ner till henkas klubb, danne och lillen ska spela där då, sen på lördan är det hårdrocksfest, blir att sticka ner direkt efter jobbet då haha, jobbar ju till kl.21 men ledig söndan..

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Hej hej, hoppas att allt är bra? :).



Har igång en bunt med tävlingar i bloggen, bland annat Personlig Almanacka, valfria smycken, ljuslykta och två till kommer upp denna veckan!



Du hittar tävlingarna till vänster i bloggen eller i denna direktlänk:http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html



Om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt,



Kram

Nathalié

2011-09-27 @ 18:23:37
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0