en massa kalas..

Igår efter jobbat mötte familjen upp mej på stan för att kolla efter presenter till min pappa och lucas. Pappa fyllde ju 52år igår så vi var där på fika, han fick 6 fina skålar i olika färger och en mugg med texten "världens bästa morfar" och till lucas köpte vi kläder, han fyller 2år idag, så vi ska dit kväll på fika, ska bli roligt.

Hemma och sjuk idag, lite feber och trött, ledig morrn sen jobbar jag kväll lör-mån..

Ringde vikarie banken igår, för de hade ringt mej och sökt mej hemma dagen innan men då jobbade jag, så jag ringde igår från jobbet. Ska dit på intervju den 17okt =) så det ska bli kul, då måste jag ju vara lite intressant för dom =) och dom på jobbet är nöjda med mej och vill gärna ha mej som tim-vikarie där =D
har även sökt till vik-banken i söderköping inom barnomsorgen, bara hålla tummarna!

Nehe se till att få i sig lite lunch, och sen diska lite..

Kommentarer
Postat av: VS - Anna

Hej!



Ny tävling på bloggen: http://vittellersvart.blogspot.com/2011/09/vinn-en-goodiebag.html



Var gärna med!



//Anna

2011-09-22 @ 21:01:52
URL: http://vittellersvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0