Ska det va en rubrik här?

filmen Paranormal activity 3 som vi sågs i fredags va bra, lite seg i början, men när den kom igång var den riktigt bra, enda som va jobbigt var tönt brudar som skrek för ingenting typ =/

lördagen var lugn och söndag jobbade jag, även idag.

Och imorrn blir det jobb, bytta dock mitt kvällspass till ett dagpass så jag går 7-12 ist, skönt med en kort dag, och direkt efter jobbet blir det att dra till gymmet med jessica :)

Usch va trött jag är, blir nog en tidig kväll och hoppas på att man kan sova, så man slipper klia sönder sig totalt i natt igen =/
Imorse när jag vakna var ja knallröd med utslag över hela kroppen och svullen i ansiktet, och överläppen var så svullen att det kändes som man hade åkt på stryk typ :p man kanske skulle ta och kontakta Vc snart och se vad det kanske kan vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0