Min stora tjej!

Pratade med henka på min lunchrast igår, då berättade han att Erica hade varit nere i affären själv och handlat smör till frukosten igår, herregud, min lilla tjej är inte så lite längre märker jag, klarar av att gå till affären själv.
Och hon var duktig och gick runt allt och inte gick över parkeringen, det va bra gjort.
Tyvärr hade hon 3 kr för lite för det smöret hon tog, men så var det en snäll pappa som gav henne 3kr, skönt att höra att det finns bra folk kvar.

Idag ska vi på frejas 6-årskalas och sen ska jag vidare till jobbet och jobba kvällen, jobbkväll imorrn med sen ledig måndag och tisdag.

nehe om man ska ställa loke i duschen så han får duscha, Erica har redan gjort det, så man kan klä på dom sen..

Kommentarer
Postat av: helen

Åh vad kul gumman, grattis!=D Ska vi ta å ses nån dag? Du får säga till när du kan, har förstått att du jobbar mycket? Skönt att få lite bra lön va?Min farbror Anders bor på sandbyhov just nu, men du jobbar väl bara med de äldre? han har ju haft hjärnblödning och ska bo där bara tillfälligt för han väntar på att få flytta in i sin nya lägenhet.kramar

2011-10-10 @ 20:04:46
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0