Min lediga dag

Varit ledig idag, dock ringde jobbet och kollade om jag kunde jobba kvällen, men tyvärr kunde jag inte det, skulle ju på ett möte i sörping som inte blev av sen =/ sen rinde de igen och kollade om jag kunde jobba imorrn kväll, men då är det föräldramöte på dagis, lite trist att säga nej till dom, men måste ju ha nån ledig dag oxå, tycker jag.
Och har bara tackat nej till jobb 3 ggr, så de blir nog inte sura på mej :p

Varit och storhandlat idag, skönt att slippa det nästa vecka när de flesta drar då barnbidraget kommer..

Fick ett mess imorse från hyresbostäder, vi har blivit erbjudna en visning på en av lägenheterna vi har sökt, så imorrn på förmiddan ska henka och jag dit och kolla på den, ett radhus i klockaretorpet..en 4:a, tvåplans och två uteplatser :)
Så vi får se vad som händer..

Kommentarer
Postat av: Lina

va roligt med visning på en ny lägenhet! vilken gata? =) kram Lina

2011-10-11 @ 10:49:03
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0