Migränanfall från helvetet!

Usch idag gick det inte alls bra på gymmet, tränade typ bara 30-40min, pallade verkligen inte hade världens jävla migränanfall =/och jävligt hungrig, kunde ju inte slänga i mej nån lunch innan, för då hade jag ju fått vänta med att träna ett tag, så fick ta lunch efter träningen.

Somnade hemma sen på eftermiddan och sov i 2 timmar och vaknade lagom tills maten var klar, riktigt skönt att få sova ett tag, tack älskling <3

Imorrn är ja ledig, och är det fram tills på söndag.
Imorrn kväll ska vi på ett infomöte på skolan här nere, jag och erica ska gå dit med helen och ellinor, ska bli intressant och Erica tycker det ska bli jättekul =)

På torsdag morgon sen drar jag till ullared och kommer hem på fredag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0