jomensåatt...

Hade en grymt rolig kväll i fredags nere på blå huset, en arbetskompis och hennes man kom ner, skitskoj :D
mådde dock inte så bra dagen efter, var fan bakis fram till kl.20/21 lördag kväll, inget skoj..

Idag har vi varit på bibban och lånat nya böcker till barnen, sen kom sanna och barnen hit på en fika, i sommar blir det bröllop, sanna och robin ska gifta sig, så innan dess måste jag gå ner minst de 10kg jag har kvar att gå ner, några kg till är ju bara ett plus :p

Linda och jag ska dra och träna sen ikväll, nice =) och imorrn blir det ev med jessica, ska till vikariebanken imorrn först, få lite inlogg och info sen hoppas jag att telefonen går varm :p
Ska förbi kondomeri intima och hämta ut sakerna från sexpartyt oxå..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du behöver nog inte oroa dig om jobb. Telefonen går het ti vissa perioder. beroende på förstås vad du vill jobba inom?? Jag har 3 ställen jag jobbar på nu, men ska in på mitt fjärde i övermorgon. Så totalt blir det 4 plus fas 3 platsen på dagis!

2011-10-31 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0