Hemma igen

Hemma från ullared nu, och ca 4000kr fattigare :p men det har varit kul, enda jag inte fick tag på var en vinterjacka till mej, men det får jag kolla på här i stan istället.

Vaknade vid 6 imorse, och resten oxå, så vi åt frukost och spelade lite kort, städade stugan och checkade ut och drog till gekås vid 8,30 var vi där igen :p

Vi ska tillbaka sen i vår och shoppa sommarkläder :D

Barnen blev glada för alla sina kläder, köpte lite julklappar, men det har dom ju inte fått sett :p + att jag köpte en snowboard till min lillebror i julklapp, den lär han nog gilla.

Nu håller ja på att fixar iornding mej, för en trevlig kväll nere på vipers mc, träffa helene och de andra och se på när danne&lillen spelar :D

och så vill jag säga ett stort grattis till min kompis helen som har fått reda på att hon väntar en liten Alfons, grattis till er <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh tack så mycket gulliga du!<3

2011-10-29 @ 12:55:10
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0