Fredag

Fredag idag och jag är ledig, och alltså är barnen oxå lediga. Men inte blir det nån sovmorgon för det.. Jag tror kl va 5,50 när jag hörde att tv var på inne i Ericas rum, fattar inte vad hon ska upp så tidigt och göra.. Vet inte om hon gör det istället för att komma in till oss och lägga sig. Har sagt åt henne att hon kan göra det längre, för min sömn blir så drabbad då, och så får man ingen plats i sängen, tyvärr har hon inte tillräckligt med vett att sänka tv:n =/

Sista dan på vrinnevi hus gick bra igår, tror jag skulle kunna trivas där, dock inte lika bra som på hagaborg :p Synd man inte jobbar på söndag, en stor känd artist kommer och spelar på den avd då, dock hemligt, så jag säger inte vem, förrän på söndag :p Hans fru´s pappa är en boende på hemmet :p

Ikväll blir det ner på vipers och ha de skoj =) träffa lite trevligt folk och dricka gott =D Barnen ska vara hos morfar o lotta i natt, och imorrn em/kväll ska deras mormor och morbror vara barnvakt. Henka ska till göteborg imorrn och jag jobbar kvällen imorrn, ville inte att de skulle ligga borta, för då kan inte jag sova, kan inte sova själv hemma =/ Så mamma ska vara här hemma med dom, de skulle ev baka lussekatter, blir nog skoj, om dekan hålla sams :p blir nog tufft för mamma, freddie och erica är ju inte alltid sams, och inte loke och erica heller :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0