Fotografering på dagis idag

Skönt att man kom med i vik-banken, ska bara vänta på mitt lösenord till sidan, sen kan manbörja lägga in tider där.

Efter det mötte jag upp helené och hämtade ut våra saker från sexpartyt, så blir en trevlig kväll här :p haha
Henka var på nordea och öppnade ett konto där ist, swedbank är ju rena skiten, sen har ju vi resten i familjen konto hos nordea, så nu är vi en nordeafamilj :p

Henka är och hämtar barnen på dagis nu, ska tillbaka dit vid 15-tiden för porträtt fotografering,hoppas det går bra och att barnen är samarbetsvilliga *håll tummarna för mej*

Sen blir det en tripp till far min för en kaffe, sen kl.16 ska ja emd Lucas för fotografering på dagis, linda visste om hon skulle hinna med, så jag får haka på..

Imorrn är det dags för jobb igen, dock 2 tim extra, blir 12-21 imorrn, och henka fick lite jobbdenna vecka, skönt :)

Kommentarer
Postat av: Lina

usch jag hatar både nordea och swedbank, vi är en länsförsäkringarbank familj :) Kul att ni hade roligt på sexpartyt nästa gång vill JAG komma =) kram

2011-11-02 @ 12:00:13
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Helen

det tragiska var att han hade en sådan hjälm, med det löstes aldrig ut, så man kan tydligen inte lita på sådana hjälmar heller.

2011-11-03 @ 12:04:25
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0