Vabbar..

Idag är jag hemma och vabbar, men imorrn blir det dagis för dom igen.

Loke blev hemskickad igår, pga att han hosta och somnade nästan under mellisen..ändå har vi sagt åt dom att de kan lägga honom om han verkar trött. Finns ju andra ungar som sover under dagen, och då inte baraunder vilan efter lunchen, så varför skulle då inte Loke kunna det?
Ibland längtar ja verkligen tills de börjar skolan och slipper allt med dagis =/

Funderar på att ta en promenad med barnen sen, fint soligt väder ute, har dock inte kollat temperaturen än..Måste ner till kiosken och posta en bok jag har sålt.

Annars blir det att passa på att fixa lite med tvätten och sånt idag när man ändå är hemma.
Måste ändå ge cred till Henka, som har blivit bättre på att hjälpa till hemma, love you <3 (vet ju att du läser ibland ;))


Hade en trevlig dröm inatt ;) vad den handlade om förblir min hemlis ;) hihi..


Kommentarer
Postat av: Tette

Jag har ju ingen erfarenhet av det men det där med dagis verklar löjligt inneffektivt ibland :-O Med tanke på att nästan alla "måste" använda det borde man ju tycka att det vore en bra organisation :-S

2011-03-15 @ 09:22:31
URL: http://tettetycker.devote.se
Postat av: feztis

De är lika larviga på barnens dagis också i mellanåt, speciellt på Alvars avdelning.. en gång ringde de och sa att han var varm och hängig men när jag kom så lekte han för fullt och var bara varm av all lek :p

Izabellas avdelning är dock mycket bättre, där är dom inte så larviga utan de gånger izabella har sagt att hon är trött så har hon fått lägga sig och vila en stund..



Jag har praktik på kalkstensgatans äldreboende, fast det heter egentligen något annat tror jag..attendo eller nåt sånt :p Men ligger vid vilbergens centrum :)

2011-03-15 @ 13:09:14
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0