Skrivit prov

Vakande innan 6 idag, lite trist med tanke på att man är ledig, men jag passade på att plugga inför omprovet i samhäll och tog det lungt.
Väckte sen barnen vid kvart i 7, de började 7,30 idag, så det fick frukost på dagis, eftersom jag var tvungen att vara på skolan till 8,05, men kom några min försent pga att bussen var försenad =/

Men provet gick bra iallafall,kändes det som, kände mej mycket säkrare än förra gången, så jag hoppas på ett glatt mejl sen från läraren där det står att jag blev godkänd..

Fy vad jag hatar att åka i kollektivtrafiken på morgonen, fullpackat på bussen och fullpackat på spårvagnen, jämt så på morgonen eller på eftermiddan när skolorna slutar..
När jag åkte hem nu ca en timme senare var det knappt nåt folk alls..

Näe nu ska jag få i mej min macka och mitt té och sen fortsätta plugga..

Kommentarer
Postat av: Lina

117 var försenad för mig med i morse och då åkte jag ändå den första som gick från sjukan! förstår inte att den kan va försenad så dax. busschaufförerna kanske kan försova sig med =)

2011-03-23 @ 09:37:41
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0