Vabbar..

Idag fick jag testa på att vabba för första gången oxå :p
Dagis ringde ca 2 timmar innan jag slutar och sa att loke hade 38,5 i feber och har sovit i ca 2 tim, min lilla plutt =/


Så det var ju bara att kolla med resten av personalen om man kunde dra, som tur var så kunde jag det, var ju nästan klar med det jag hade på min TES, men tog ändå ca en timme innan man var framme på dagis, att det ska ta sån tid att åka kollektiv trafik =/

Men men nu är dom hemma, och jag blir hemma och vabbar imorrn med. Onsdag är ja ledig, skulle han behöva va hemma på torsdag så får henka vabba då, bara han hinner bli frisk tills på söndag när vi ska dra på kryssning.

Min lillebror Freddie kom upp en sväng o hälsade på, han sov äver hos linda inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0