kommer inte på nån rubrik..

Igår gick ja intro 7-16 och idag går jag min sista intro mellan 16-21, så nästa vecka är det allvar, lite nervös men det kommer nog gå bra.

Igår em/kväll åkte vi ut till kvarsebo, vi skulle ha gått på min lillebrors skolavslutning, men han har ju fått vattkoppor, så blev inget o kyrkan, men vi tog en fika där iallafall och barnen lekte och hade skoj. Fick med mej en kasse med kläder efter freddie oxå, lite stort än så länge, men längre fram så blir de jättebra till Loke.

Henka fyllde år igår oxå, 34 blev han, men vi firade inte direkt, han ville inte.

Idag ska jag bara nog slappa och ta det lungt innan det är dags att bege sig till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0