Vårdcentralen

Ringde vårdcentralen imorse coh fick den tid dit på eftermiddan.
Tog med ett urinprov..men det visade inget..och läkaren tittade på Erica där nere, men allt såg bra ut..så det besöket blev man ju inte något klokare av..Bara fortsätta smörja..

Efter det drog jag hemifrån..henkas tur att spendera lite tid med barnen tyckte jag..så linda och jessica hämtade upp mej..vi drog till lite butiker och kollade runt,bla bauhaus, där jag hämtade lite färgprover till erica..men vet inte hur jag ska göra..en färg eller flera i ränder..hittade 3 fina pastellfärger..får se hur det blir..ska va klart innan hennes kalas iaf..så blir att fixa en hel del under nästa vecka =)

Kommentarer
Postat av: Helen

Randigt med pastellfärger låter sjukt snyggt, kör på det!



Jag tycker att det låter ändå precis som mask i magen. De är jättesvåra att upptäcka. Man måste verkligen titta just under tiden som de sover och gärna sovit en bra stund. Man får dra isär skinkorna och titta, om man inte ser ngt ska man titta kvar en stund för de kan komma och krypa ur ändtarmsöppningen och då ser man dem. de är ju trådsmala, ibland ligger de mellan läpparna, det är det de blir röda av. och det gör sjukt ont.



hoppas det blir bättre!



kram

2011-01-18 @ 13:59:28
URL: http://www.metrobloggen.se/beyondtheworld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0