Pulka åkning

Imorse ringde Helen och frågade om vi vill följa med till pulkabacken, och det ville vi ju, så vi åt lite frukost och klädde på oss och begav oss hela familjen ut till backen och träffade Helen o Ellinor, barnen tyckte det var jätteskoj =)
Jag frös mest :p men det va kul ändå..till nästa vinter blir det ett par overallbyxor till mej..kajasäja...:p

Ellinor & Erica <3

(bild lånad från Helens fb)



Sen hem och åt lite lunch..men Erica följde med Ellinor hem och kom inte hem förrän runt halv 18,  hon hade haft det skoj där, kul att hon kan va hos kompisar utan att jag behöver följa med, inte för att jag har nåt emot att va där alltså :p men ni fattar nog va ja menar.

På eftermiddan kom storebrorsan hit och tog en kopp kaffe.
Nu på kvällen har jag varit på intro på svenska B, gud va tråkig den kursen verkar va haha..
Kollade upp alla mina poäng..saknar 150p för att få ett slutbetyg..måste alltså läsa 2 kurser till =/
Blir fullt upp nu under våren..blir att läsa även datorkunskap och historia A tänkte jag.

Här är alla kurser ja läser nu under våren:
Svenska a + b
Matte A
religion A
samhäll A
Naturkunskap A
+ då de två nya kurserna ja måste läsa..+ att jag ska sätta igång med körkortet har jag tänkt..blir att plugga teori då alltså utöver skolan haha.. ska börja övningsköra med Peter, snäll han är som ställer upp för mej =) min "plastsvärfar" eller hur man ska säga haha.
Henka vågar ju inte köra med mej..den fegisen ;)

Nehe nu ska ja hoppa in i duschen i ca en halvtimme..en sköön vaaarm dusch =) sen plugga lite religion tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0