Komvux..

Idag ska jag dra till Komvux och regristrera mej på kurserna jag kom in på =) ska bli skoj att plugga igen..haha trodde jag aldrig skulle säga det själv =)

Annars blir det lungt idag..barnen blev hemskickade..med påstående ögoninflammation..bara för att erica är lite röd i ögat.. ja ibland vet ja inte vad jag ska tycka om detta dagis alltså.. ska faktiskt bli skönt när de väl börjar i skolan istället..Men Loke är varken röd eller geggig ändå fick han oxå gå hem..att sånt här händer så fort man går hemma..medans henka har jobbat o ja pluggat..så har de inte sagt många ord..men så fort dom vet att nån är hemma så ringer de för minsta lilla..

Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just pågår flera tävlingar på min blogg så passa på att anmäla dig och ha chansen att vinna fina priser:)

2011-01-11 @ 17:44:40
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0