helgens resume..

Ja i lördags var det ju dags för Ericas barnkalas, så 8 barn med stumpan inräknat var här och hade jättekul, världens liv var det ett tag, men som sagt är det barnkalas så ska det väl höras oxå =)
Kameran balla ur, så det blev knappt några kort =/

På kvällen sen åt vi thaimat på klubben med de andra och hade det trevligt.
sen blev det lite dricka och en massa tjejsnack med Helene o Sara =) lyssnade på bra musik, kom två från TB och sjöng o spelade (de 2 snyggaste oxå ;) hehe)

runt 3 fick jag åka hem =/ fy fan va dragen ja blev, bara snurra i huvudet,mådde illa och ville spy, men det gick ju inte =/ blev 3 drinkar vodka/redbull och en shot baylies..mådde inte alls bra igår kan ja säga haha.

Men vid 12 tiden drog jag till ikea med linda, hon köpte llite grejer och jag fick med en rislampa till ericas rum.
Träffade även på svärmor o peter där, se skulle köpa ett skrivbord till Erica som hon ska få i present på onsdag.

Henka fick dra på simskolan med Erica igår, ja pallade verkligen inte.
Gick bättre för henne igår, nu vågade hon flyta både på mage och rygg, fast medans en av lärarna höll henne, men det går framåt, så det är ju skoj =) Henka köpte ett par simglasögon till henne, så dom ska hon ju ha på sig nästa gång, hon tycker det är jobbigt när hon får vatten i ögonen, så det kanske blir bättre nu =)

Idag mådde jag mycket bättre =)

Hade intro på Engelska B idag, gick ju bra, så har ja beställt bok oxå, tog en ny ist för beg, får ju igen lite av det sen när jag kan sälja den.

Skickade in ett nytt arbete i samhäll idag..det går framåt =)
Ska plugga lite engelska ikväll tänkte jag,man ska skriva en presentation om sig själv på 200ord, så då behöver ja ju ingen bok..


nu dags för lite mellis..

Ps. glöm inte chokladtävlingen..avslutas ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0