Dag 16

Dag 16 - Min första kyss

Min första riktiga kyss fick jag faktiskt av Henka.
Jag var 16år..sent kanske nån tycker..men jag hade ingen brådska med sånt och att bli av  med oskulden och allt.

Vi träffades nere på McOrvars (ett matställe på shlmsvägen där raggare hängde förr)
Var där med mamma o kricka. Då kom Henka fram och snacka med mamma och såg att jag satt där bak..han visste inte vad jag hette så han sa. Hej Marros dotter! haha vi kan skratta åt det än idag haha.

Sen åkte vi ut till en kille som kallas för Droskan..han fyllde år och hade fest. Där träffade jag henka igen och vi började snacka och det ena ledde till det andra och vi kysstes och byte nr och sen dess har vi varit ihop.



<3

30 dagars listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0