Aladdin

Beställt en present till Erica, hon har nämt att hon vill ha filmen Aladdin, så den jag har jag fixat till henne =)
Hon ska även få ett skrivbord i present, men vet inte om det blir av oss eller hennes farmor, vi får prata om det..

I år ska hon få ha ett riktigt barnkalas, utan föräldrar =) eller ja om ni vill stanna får ni ju det ;p
Hon ska även få bjuda hem kompisar från dagis, dock bara 4st från dagis, men de blir 9 ungar totalt om alla kan komma =) så det lär bli liv i huset, men det ska bli kul =)

Igår kväll gjorde jag en god kladdkaka, efterom Peter kom förbi på en fika, trevligt. Jag tog dock bar en pytteliten bit, men det blev god =)

Usch idag ska vi besikta bilen, se hur många 2:or det blir på den..men den ska ändå säljas..måste köpa en ny, bättre bil, henka vill ha volvo igen ;p.

snart dags för lunch oxå, blir rester från igår - flygande jakob, mumsigt värre ;p


Ps. Nån som vet om nån behöver lagerarbetare/truckförare eller lastbilschaufför?
Tar gärna emot tips åt henka =)

Kommentarer
Postat av: Lina

servera söker ju till deras storlager!

2011-01-05 @ 13:43:50
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: jannike

låg ute nått sommarjobb som trukförare när jag kolla förut, kanske kan va nått

2011-01-05 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0