vad gör hon egentligen?

jobb, jobb och jobb, jag gör väl inget annat nu för tiden :p men jag kommer nog gilla min nästa lön, I hope :D

om 2v ska jag gå intro igen, dock på samma ställe :p hehe bara våningen under..gick ner till den andra samordnaren idag och kollade om de hade behov av vikarier, så 2 intropass på varje avdelning blir det,så kanske man får jobba lite där oxå..

nyår på lördag oxå, jag jobbar :p förvånade? hehe, men jag slutar 21,15 så det blir att dra hem en snabbis och fixa till sig och sen vidare på skojigheter, med ev lite grillat :p

Näe nu är det snart dags att lägga sig, så man är pigg och fräsh tomörrow på jobbet..

Kommentarer
Postat av: Helen

Skrev en kommentar till dej men den vill inte synas, vet inte om det blev ngt fel när jag skickade den...

Jag har saknat dina blogginlägg iallfall. Kul att du skrivit flera nu.=)

Glöm inte kolla svaret på din fråga/kommentar i min blogg, så du inte missar mitt/mina svar.

måste ses snart när du är ledig.

pusspuss

2011-12-29 @ 22:03:24
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se
Postat av: Linda Sjödin

Men det är väl kul att du får jobba så mycket! :))

2011-12-30 @ 09:12:54
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0