Ögoninflammation

När jag klev av bussen på stan förut så ringde dagis, erica hade tydligen fått ögoninflammation =/ var ju bara att ställa sig på andra sidan och vänta på bussen hem.
Väl på dagis, så ville loke oxå följa med hem, var nog för att jessica var med, så det var ju bara att ta hem honom oxå då..
Så blev inte julklappshandlande på stan, men en fika tog vi allafall, eller de andra fikade och jag åt lunch :p
Så imorrn blir jag hemma och vabbar med erica, men denna gång borde jag få ersättning av fk, för nu har jag ju varit anställd i över 6mån, snart 7 till o med :p

Hoppas bara inflammationen hinner försvinna till jul.
Hennes första jul hade hon världens jobbigaste inflammationen, var så kraftig att vi var tvungna att få salva på recept, inget kul med ens första barn och första julen man hade sett fram så mycket emot.
Men hon var pigg och glad ändå, så det var skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0