no time, no see

Ja nu var det ett tag sen man var inne och bloggade,inte för att nån bryr sig men men :p
Jag har ju jobbat typ nästan varje dag, men har jag varit ledig i 2 dar så det är skönt =) denna vecka blir det jobb ons-lör..

Nu kommer en liten sammafattning av juldagarna..

Julafton: Väckte barnen för julklappsöppning kl 6 på morgonen (elak mamma de har :p) men har aldrig sett de studsa upp så fort ur sängarna haha.. sen skjutsade de mej till jobbet.

jobbade 6,45-16, sen direkt hem till svärmor för julfirande, en massa god mat. Så himla synd att jag inte kan äta mycket, för just julmaten är ju så himla god :D
Tomtebesök hade vi, erica gillade inte honom och ville inte hämta julklapparna av honom, hon sa sen att hon tror det va någon som var utklädd, så jag tror inte hon tror på tomten längre, hon börjar nog bli för stor.
Kom hem runt 21,30 och var svintrött, jag gick och lade mej på en gång, skulle ju upp dagen efter och jobba igen.

Juldagen: jobbade 6,45-16, drog hem till pappa och lämnade barnen, jag åt lite julmat där (då henka och barnen redan hade ätit hos sin mor) sen hem och göra sig i ordning för en festkväll.
Hämtade upp elin (en jobbarkompis) och drog ner till vipers och ahde hur jävla kul som helst, henka och jagkom hem ca kvart i 6 på morgonen, då hade jag varit uppe i 24 timmar, så konstigt att jag inte var trött alltså..
Var ett bra psychobillyband som lirade där nere, grymt jävla bra alltså, ståbas is the shit!

Annandag jul: mamma och freddie kom hit på en fika och delade ut julklappar. Freddie blev glad över snowboarden han fick, bara hoppas det blir mer snö för hans del. Och barnen fick julklappar.

Idag får de nog de sista julklapparna av sin moster jessica, så fyra dagar med julklappar har det blivit för barnen :p

snart ska vi hem till pappa o lotta och fira henne, hon fyller år idag..

Kommentarer
Postat av: Helen

Joho då, jag har suttit varje dag och kikat in i din blogg, tråkigt när du inte skriver, så jag har saknat dej iallafall. jag svarade på din fråga i min blogg, så du inte missar svaret.

puss å kram

2011-12-28 @ 10:47:23
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0