3:e advent

ja 3:de advent idag, men hemma har jag inte hunnit tända ljuset än, har ju jobba mellan 7-21,15, ja nästan hela den tiden.

Först jobbade jag på vrinnevi hus mellan 7-11, där fick jag hjälpa till med julgransuppsättning och fixa med pepparkakshus, gick ju bra det med.

Sen hem några timmar för lite lunch och tid med familjen, blev ett fika besök oxå, pappa och lotta kom hit strax efter jag kom hem från jobbet och var sugna på kaffe..

Kl.14 var det dags att jobba igen, men på hagaborg, och det gick ju bra, hade en trevlig eftermiddag/kväll på jobbet..

Jobbar mån-tis oxå, sne är jag ledig..kanske :p man vet ju aldrig som tim-vikarie..har jobbat sen i torsdags..men i helgen ska jag absolut inte jobba, en ledig helg i december ska jag tamefan ha!

Dels har ju erica simskoleavslutning på söndag och så vill jag ju gärna umgås lite med familjen oxå.

image descriptionimage description

Mina underbara barn <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh jag vet verkligen hur det där känns med att vara timvikarie. Man vågar knappt planera in nåt för man vet aldrig i förväg om de kommer ringa in en eller inte. men det är bara att kämpa på, nån gång lär det släppa och man blir fastanställd.

du är duktig som jobbar så mkt!

kramar

2011-12-12 @ 11:17:40
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0