toppen besök

Usch va jag hatar kollektivtrafiken alltså, bussen härifrån var försenad så jag missade bussen jag skulle byta till, så jag fick sitta o vänta nere vid söder tull i 20 min =/ vilket gjorde att jag kom för sent till dietisten.

Men besöket där gick jättebra, hennesvåg visade till o med bättre resultat haha. hon ahde nån supervåg som räknade ut fett och muskelmassa och sånt. Och det visade sig att jag bara hade förlorat fett, min muskelmassa fanns kvar =) så himla skönt. Och alla prover såg bra ut (trots mitt fusk med alla tabletter =/)

Hon tyckte jag var ett toppenexemplar av operationen, och skulle berätta om mej för andra patienter som det inte har gått lika bra för =)

Tog en sen lång skön promenad hem därifrån i solen, blev faktiskt lit varmt när solen gassade på, synd det blåste lite väl mycket bara...

Hör o häpna..min lärare har hört av sig..snacka om att bli chockad.. men hon har inte hunnit kolla på mitt arbete än, och ska höra av sig när hon gjort det..har man tur kanske man får pengarna nästa vecka från csn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0