jag är tillbaka..

Ja jag lever..men det är nog ingen som har märkt att jag varit bort härifrån ett par dar..

Har haft fullt upp senaste tiden, så då har jag ju inte prioriterat bloggen direkt.

I fredags var pappa o lotta här o käkade och tog med sig barnen hem, på kvällen drog vi ner till vipers och hade det trevligt, dock lite dåligt med folk.

Under lördagen befann jag med på kungsgårdsskolan och skrev högskoleprovet, som tur va så hamnade jag o sandra i samma grupp, så man had enån och snacka med =) gick väl skapligt på provet, hade ju inte direkt räknat med att få 2,0 på provet haha..om en månad får ja reda på mitt poäng, hoppas på minst 1,0 iaf..

Direkt efter det blev det att bege sig mot praktiken, men hon va snäll så jag fick gå hem vid 20-tiden, slockande strax efter 21, tur det kanske, eftersom jag skulle upp 5,40 på söndag för min sista dag på praktiken.

Och blev godkänd på praktiken så det känns skönt =) nu är ja helt färdig undersköterska/barnsköterska =D känns bra, synd det inte finns så mycket jobb bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0