Hotell på södermalm

Jag har ju bara sovit på hotell en gång, och det var faktiskt på södermalm, det var när jag skulle till södersjukhuset och ville då ha ett hotell som låg i närheten, och då hittade jag hotell alexandra, som är ett billigt och bra hotell på södermalm.

Men det som är viktigast enligt mej är väl att det finns dusch på rummet, att det är fräscht på rummet och en skön säng =) Sen om man har tur att hitta ett hotell just där man vill ha så är det ju extra kul.

Och just södermalm tyckte jag var ett mysigt område, i storstan, men ändå lite som Norrköping tyckte jag.
Så jag tycker absolut ni ska kolla efter ett hotell på södermalm om ni ska spendera en helg i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: StockholmHotell.se

Ja södermalm har många fina hotell i blandade klasser, allt från tex hotell Alexandra till Hilton Hotel.

2011-04-08 @ 07:36:00
URL: http://www.stockholmhotell.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0