Denna regniga onsdag..

Nehe så flexibla på dagis är dom inte..
Bara för att de kom 40min tidigare igår, så får de bara gå till 14 idag, så jävla larvigt tycker jag..
Så jag får se om ja hinner till dagis till kl.14, slutar på skolan 13,30 sen ska man ju ha tur med bussar och sånt oxå..

Ska ha muntlig redovisning i svenska idag,usch jag avskyr sånt, men hoppas det går bra, ska sätta mej och öva lite hemma snart tänkte jag, skriva ner lite stödord.

Och denna jävla lärare på nti-skolan får man ju inte tag i, har försökt sen i måndags morse, utan resultat, fan behöver ju mitt betyg och mina poäng =/
Kanske skulle upp o spränga hela jävla umeå ist ;p hahaha

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Men om du går i skolan måste ju ungarna få vara på dagis när du är där?!

Verkar rätt skumt!

2011-04-06 @ 12:05:03
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0