Sverigedemokraternas rätt + uppdatering

kollade på 4:an igår, och då kom sverigedemokraternas valreklam, men den var censurerad, vilket är helt fel tycker jag, tycker dom har lika stor rätt att få visa sin film lika mycket som moderaterna och socialdemokraterna.



Kan tillägga att jag inte röstade på dom utan på moderaterna.

Sen tycker jag faktiskt att Sverige kan se till att hjälpa folket som bor här i Sverige och se till att alla här har det bra, t.ex att ingen ska behöva gå hungrig (aa det förekommer faktiskt här i sverige än) att alla har tak över huvudet.
Det kan de ordna upp innan de fortsätter att ta in mer folk i landet.

Helen: tycker inte du kan jämföra sverigedemokraterna med andra världskriget, då kriget gick ut på att döda alla de inte tyckte passa in, vilket sverigedemokraterna inte gör.


Kommentarer
Postat av: Helen

Nej jag tycker faktiskt inte det, för när det är hets mot folkgrupp ska det inte tillåtas. Vi borde ha lärt oss mer efter andra världskriget. Har inget övers till människor som är emot att hjälpa invandrare. De har lika stor rätt att få leva ett bra liv, precis som vi. och jag vill inte ha ngt med dem att göra, de tycker att homosexuella är fel, skulle aldrig stötta eller vilja se deras reklamfilm, jag som har en älskad syster som är lycklig med sin fru Marie. Alla människor har lika värde och kan man inte följa en sådan politik har man inget där att göra.



kramar/helen

2010-09-16 @ 13:40:21
Postat av: helen

jag står ändå för vad jag tycker om dem & kommer inte ändra mej. kram

2010-09-16 @ 15:36:11
Postat av: helen

Tänk själv om det var krig eller svåra tider här, och inget land ville ta emot dej och dina barn för att de ansåg att det fanns nog med egna problem här. så kan man inte tänka men tyvärr så är väl Sverige ett av få länder som tar emot många flyktingar vilket vi ska ha cred för.

det här är mitt land och det här är ditt land.

kram

2010-09-16 @ 15:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0