Min lille plutt

Dagiset ringde idag vid kvart över 11, Loke hade ramlat på dagis och slagit i munnen och råkat bita sig i underläppen och har nu världens fläskläpp =/
Skönt att de ringde, då vi vill att de ska ringa om de har hänt nåt, så man slipper få världens chock som vi fick med erica i vintras.
Sen en kvart senare ringde dom igen och sa att vi kanske borde hämta honom,då han inte ville äta för att han hade ont i munnen.
När jag kom dit hade han precis somnat på soffan, så i efterhand tycker ja han kunde fått sova klart där egentligen, men jag tog med honom hem, skrek hela vägen hem =/ somnade äntligen för 20min sen, gav honom lite alvedon för att han hade så ont men lyckas få i honom lite välling.



Igår efter maten bakade vi negerbollar, jag och barnen, så vi hade nåt att bjuda på när pappa o lotta kom. Dom var jätteduktiga på att rulla dom i kokos och utan att stoppa i munnen.

Provade min vinterjacka igår, var som ett tält på mej, förut har ja inte kunnat knäppa alla knapparna på den, men nu gick det och vart mycket utrymme i den ;p men nu fick wictoria den, jag har ju ingen användning för den längre, blir att köpa en ny till vintern sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lille Loke! =(



Tack för kommentaren om betyget!

Kram

2010-09-07 @ 14:19:11
Postat av: Fia

Hej!



Har läst om din viktnedgång och tabeller och det jag undrar är hur man fortsätter vara motiverad dessa veckor vågen står på plus eller kanske bara nåt litet minus? Hur gör/tänker du då? Tips?

Jag håller på att gå ner i vikt och har ganska många kilon som mål att gå ner, är i början, men antar att jag snart kommer få dessa veckor då man knappt går ner nåt, så jag måste förbereda mig för det!



Vore kul om du berätta!

2010-09-07 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0