Lustig dröm

Åh hade världens konstigaste dröm inatt..

Drömde att jag hade ont i magen såpass att jag fick åka in till akuten, väl där tog de ultraljud på magen för att se om de kunde se nåt och det visade sig att jag var i gravid i 5.e månaden och att det var värkar jag hade (vilket jag borde ha kännt igen då tycker jag) men iallafall, det hade gått så långt att det inte gick att stoppa värkarna så jag fick föda mitt barn då, gjorde inte alls ont, utan var bara att pressa ut den, kändes knappt att man födde, han kom med fötterna först, för jag såg att de stack ut, var pyttesmå och söta. Så det blev en liten kille på 40cm och 1,9kg, (sjukt att man kan komma ihåg sånt från en dröm)

Dock blev jag inte glad direkt, uten lite besviken att jag hade blivit gravid och fått barn igen, eftersom jag är rätt nöjd som det ser ut som just nu.
Så det var skönt att det var en dröm, verkligen.


Tillbaka till verkligheten då =)

Henka var uppe på röntgen för undersökning på morgonen, så han tog ledigt hela dan idag, har varit trevligt.
Efter att han hade kommit hem så tog erica och jag en skogspromenad, riktigt skönt, lite egentid för mej och erica, vi gick och babbla om allt möjligt.
Efter det åkte vi till maxi för att fylla på lite i kylen.

Nu på kvällen har jag varit på ett möte inför valet på söndag, som ni säkert vet nu att jag ska jobba vid, som röstmottagare börjar kl.8 och gud vet när jag kommer hem på kvälen, ska ju räkna rster och sånt oxå, men har ju rast under dagen oxå, så då hinner man hem och äta och så.

vunnit en till tävling - ett fleecesätt med byxa och tröja =)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-13 @ 21:47:47
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0