Kvällspromenad

Igår kväll tog linda och jag en raskpromenad på ca 1 timme, erica följde med oxå, så hon cyklade, vilket gjorde att vi fick gå i så pass rask takt,och det var ju bara bra, blev inte ens andfådd, snacka om att det är skillnad på nu och då, slippa kånka runt på 30kg extra vikt.

Får se om det blir nån ikväll, skulle behöva handla lite och köpa skor till mej, man kanske skulle passa på att kolla om barnen kan ha sina vinterskor i år igen, annars kan man ju lika bra passa på att köpa nya till dom me.

Idag blir barnen hämtade av sin morfar, jag ska nämligen träffa en studievägledare kl.14 på komvux, se vad hon säger om mina planer.
än så länge vet jag att jag vill läsa matte och svenska.
De ska ju ändra antagningsreglerna till lärarutbildningen till nästa höst, så jag vet ju inte riktigt vad som gäller än. Det är väl bara att vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0