Kladdigt kalas

Igår eftermiddag plingade det på dörren, blev lite förvånad, då jag inte väntade besök, men utanför stod lillebror och ville komma in och leka med Erica och Loke, och det är ju klart han fick det =)

Efter maten gick vi bort till Lucas på hans kalas, hade tyvärr inte kameran med mej, hittade inte den =/ Men av oss fick han en bok som hette Lukas lok en en söt mössa som jag köpte av Thess, har även köpt mössor till barnen som hon har sytt, jättefina, så ta en titt på hennes blogg =) Bilder på mössorna kommer när jag har hittat kameran.

Kalaset blev kladdigtt värre, precis som det ska vara när en 1-åring får äta tårta för första gången och själv dessutom, även jag blev kladdig ;p tack vare min kära syster jessica. Jag kletade lite grädde på kinden på henne, så sa hon att hon skulle ge igen, så när jag minst anade det så tårta hon mej ;p men hon fick igen, haha gav henne en stor puss på kinden och kladdade henne i ansiktet =D
Men det var skojigt dä borta, och barnen lekta och hade skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0