B-day partaj

I lördags efter dansen följde jag med Linda på babysimmet med Lucas, tur jag inte gått på sånt med barnen, så himla larvigt allt verkade vara, ledare pratade med sån där jobbig "bebisdialekt" näe usch.
Efter det åkte vi ut till kvarsebo då Lucas skulle sova äver där, drog ut på tiden, så jag var hemma vid 17-tiden, som tur var så hade henka städat lite iallafall, slängde i sig mat, det lilla jag fick i mej, kunde inte äta för jag blev stressad, folket skulle komma vid 16 tiden, så i med lite mat i magen, svabba golvena och diska och duscha, men jag hann =) hann t.om att sminka mej, inte illa pinkat, jessica fixade mitt hår när hon kom, lockade håret på mej och brände mitt ena öra =/ fy fan vad ont det gjorde 200c grader känns kan ja lova =/

Vid 19-tiden drog vi ner till bowlingen, gick väl så där, men det var ju kul ändå
och sen hem igen för att fortsätta att festa.
Tyckte kvällen blev hellyckad och skoj, henka var ju tråkig och somnade nån halvtimme innan de sista folket gick haha.

Vaknade 10 dagen efter och fortfarande full, blev kanske liiite mycket,var även dålig på att dricka vatten, men så fort jag lyckades få i mej lite lunch vid 14-tiden så mådde jag mycket bättre =)

Tack ni som kom!

 


Kommentarer
Postat av: feztis

Tack, det är jättekul med en till liten bebis i släkten ;)



Vilka fina ögon du har!

2010-10-11 @ 21:05:37
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0