Fredag!

Fredag och helg igen, fler än jag som tycker veckorna bara flyger förbi?

Ikväll ska jag iväg på tjejkväll hemma hos Thess, ska bli skoj, skönt att få komma hemifrån lite och bara vara Tessan.

Imorrn är det dags för ericas dans igen, efter det blir det att åka till maxi oxh handla och kolla på nya vinterskor till erica, hennes kardborrespänne har pajat, på ett lustigt sätt, inget som går att laga, så det blir att köpa nya till henne.
På eftermiddan ska vi till pappa och köka smörgåstårta, lottas dotter fyller år, så måste man ju dit, blir ett jävla liv annars =/ men inte fan lär ja köpa nåt till henne, hon köper aldrig nåt till mej, hon kommer inte ens när man fyller år..barnen får rita nån teckning åt henne, får duga haha.

Ska städa och plocka lite hemma oxå.
Henka sa här om dagen att det märks att jag är hemma igen, det blir diskat och städat hemma nu, ser inte ut som ett 3:e världskrig direkt längre haha.

I veckan måste henka tvätta fönster oxå, eller i helgen, så jag kan sätta upp julgardiner nästa helg, jag är värdelös på att putsa fönster tycker ja..

Kommentarer
Postat av: Tess

Det kommer gå bra, ska du se! =)

2010-11-19 @ 11:00:26
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hur gammal är dittern som fyller år då? Träligt när man känner sig tvingad till något :(

2010-11-19 @ 14:30:56
Postat av: Linda och William

Jag tycker också att dagarna bara flyger förbi!!

Jag vet att du ibland brukar svara på kommentarer i min blogg, jag har ju satt lösen för ett tag sen, du får höra av dig om du vill ha det!



Kram!

2010-11-21 @ 08:27:23
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0